Vind!Vind!Vind!

Tillykke til bloggen, 3 år! I dag starter fødselsdagskonkurrencen og slutter på onsdag kl.1400. Allerhelst ville jeg gerne bage en økokage til vinderen, da jeg jo elsker kage, men den bliver nok lidt svær at sende!? Men så har jeg valgt mit yndlingsslik i stedet. Jeg har syet et sommernet i pastel libertystof og neonbånd (yndlingsfarver) Klister og TyggegummiPige med ramme. Jeg håber du vil være med og alt du skal gøre er: Skriv hvad din yndlings kage er i en kommentar i dette indlæg og så skal du synes godt om min facebookside, hvis du ikke allerede gør det.

18 thoughts on “Vind!Vind!Vind!

  1. Hej søde Sille! Først: Tillykke! Dernæst: Brdr. Prices Tarte Tartin a´la René med den fedeste creme fraiche til😀 Kram🙂

  2. Farmors kanelsnegle – bagt af dig sæføli🙂 Tillykke med boggen! Håber den bliver fejret med manér (=med kanelsnegle à la farmor ;)) Kram Line

Skriv et svar

