FranskFødselsdag#2

Når jeg laver mad, glemmer jeg ofte at tage billeder af det (måske ikke så godt hvis jeg vil lave en madblog!) og glemte det også på min fødselsdag, måske fordi jeg havde travlt med alle gaverne og min søde ivrige nevø… Nå, men det var jo fransktema-mad. Startede med lidt gedeost, oliven og sårn´. Derefter stegt kanin med ovntomater og pomme Anna. Desserten var en fransk chokoladekage, madeleines og pariserlinser! Fik kun taget af desserten og ville så gerne har vist jer macarons, som jeg prøvede at lave, men det skulle åbenbart ikke være første gang som skulle være lykkens gang. FantastiskFranskFødselsdag!

Skriv et svar

