1.December

SÅ blev det endelig d. 1. december…Ja jeg er jo kommet til at pynte op, det skal jeg nok vise lidt mere af en anden dag. Som sidste år, vil jeg lave en lille julekalender, i dag starter jeg med en ting som jeg sidst lavede da jeg gik på fritidshjem. Det er Fimoler og jeg tænker man kan bruge det til pynt på pakkerne, pynt på juletræet eller hvis man giver småkager – som pynt på glasset. Eller som smykker, regner med jeg skal have kaninen som halskæde. Du kan se en kyndig vejledning lige her. Jeg vil anbefale at bruge værktøj som ikke skal bruges til mad og helst ikke have neglelak på, især glimmer (!). Akrylrullen og fimoen er købt i Panduro Hobby. God arbejdslyst og 1. glædelig jul!

Skriv et svar

