Yndlings…(COS)

Ja altså for lidt siden lavede jeg jo et indlæg som skulle hedde 7Yndlings, men tror altså bare den skal hedde Yndlings, så kommer der lidt gode ting og fylder bloggen engang imellem.

Denne gang er “Yndlingen” mærket COS og også deres butik ( i København). Dengang den åbnede var det ikke kærlighed ved første blik, men nu kan jeg ikke undvære den. Jeg synes de formår at tænke nyt hele tiden og de sælger deres ting godt i vinduet som i butikken. De bruger lækre og rene ting, elsker god kvalitet i mit tøj! Det næste bliver at indrette med COS, da der er en møbel-/interiørlinie på vej.

Når jeg køber noget (læs: tit) pakker de det altid lækkert og anderledes ind, for at gentage mig selv: de finder altid på noget nyt! Denne gang købte jeg et fint tørklæde med hjem og de pakkede det ned i denne fine stofpose. Nå!-nok hyldest til COS i denne omgang! (Det eneste jeg ikke kan lide, er deres hjemmeside)

 

Skriv et svar

