7Yndlings

Farlig og utrolig god kakaomælk!

Har plukket massevis af hindbær i min søsters have. Mmmm…

Kan virkelig godt lide the, nogle gange mest dåserne det kommer i som kan være så fine. Denne the bliver jeg aldrig træt af og har købt den i Canteen som også har en meget lækker brunch.

Når nogle tænker på en i form at et brev. Min kærestes bror sendte et udklip med spisesteder i New York og han bor næsten lige ved siden af os. Dét er hyggeligt.

En lille opvaskemaskine som passer godt til to og perfekt ind i skabet. Smart! Og ja ups knive har ikke så godt af det…

Mine akrylbokse er guld værd for sådan en kreativ sjæl som mig. De er overskuelige , rummer A4 papir og er pæne.

Til brug og pynt. Den er til the og købt i Sverige.

Skriv et svar

