SkriveSkrive

Jeg skriver ikke så meget til mine billeder, da det ikke gør som jeg gerne vil.

Jeg har lidt kunst-bestillinger, det er jo altid rart når nogle spørg til det jeg laver og gerne vil have det hængende.

Lige nu er jeg i gang med at lave julekalender til bloggen. Den starter (selvfølgelig) d. 1. dec. -så jeg har masser af jul på fingrene.

Det er noget ved at gå på loppemarked, når man kan finde en  så sød, smart og underlig kanin, som den nedenunder.

Kærligst Dottykay

Skriv et svar

